رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ های فوتبال با اشاره به اتفاقی که پیرامون تیم گهر دورود رخ داده و این تیم بدون دروازه بان راهی یزد شده است گفت: بازیکنانی که اعتصاب کرده اند از یک شهر خاص هستند که بدون شک ما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، غلامرضا بهروان صبح امروز جمعه با اشاره به این موضوع در مورد افزایش نگرانی ها در هفته های پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال گفت: برای خود ما هم جای تعجب دارد که چرا تیم گهر با 10 بازیکن راهی یزد شده است. قطعا آقای علیپور و همکارانش به این موضوع رسیدگی خواهند کرد. متاسفانه اعتصاب کنندگان تیم گهر از یک شهر خاص هستند که ما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.
 
وی در مورد نظارتی که بر روی هفته های پایانی لیگ دسته اول صورت خواهد گرفت گفت: سازمان لیگ در تلاش است با در نظر گرفتن تدابیر ویژه این مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کند. از مسئولان استان لرستان هم می خواهیم که به تیم گهر رسیدگی بیشتری کنند تا این تیم هفته های پایانی بازی های جوانمردانه ای را به نمایش بگذارد. امیدوارم یک دروازه بان هم به این تیم اضافه شود تا بازی با فولاد یزد به بهترین شکل برگزار شود.
 
بهروان در پاسخ به این پرسش که اگر تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کند، با توجه به امکانات این شهر آیا اجازه حضور در لیگ برتر به این تیم داده می شود؟ گفت: با توجه به شرایطی که این تیم در حال حاضر دارد تاکید می کنم اگر با همین شرایط به لیگ برتر صعود کنند اجازه نخواهیم داد در مسابقات شرکت کنند. آنها باید از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را ببرند و امکانات و استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در لیگ برتر را بدست آوردند. در غیر این صورت اجازه نخواهیم داد در لیگ برتر حضور داشته باشند.
/2759/